5 Eylül 2015 Cumartesi

Maxthon Tarayıcısını İndirmek ve Kurmak|Dinamit Kenti|


Sevgili Dinamit Kenti Okuyucuları,
Evet Arkaşlar Bugün Sİzlere Maxthon Tarayıcısını Tanıtıcağım

Adım 1

Maxthon Bulut Tarayıcı | Hızlı & Güvenli Tarayıcılar | Maxthon İnternet Tarayıcısını Ücretsiz İndirin Siteye Giriyoruz Ve Ücretsiz İndirine Tıklıyoruz.

Adım 2İnmesini Bekliyoruz
Adım 3İndirdiğimiz mxsetup.exe adlı Dosyayı Açıyoruz Ve Şimdi Yükleye Basıyoruz

Adım 4Ve Yüklenmesini Bekliyoruz


Adım 5Bu Tarayıcıya Özel Verilmiş Olan Adblock Plus Bedavaya Yükleniyor Ve Temiz Reklamsız İnternetin Keyfini Sürüyorsunuz 


Adım 6Ve Artık Bir Maxthon Kullanıcısınız 


                                                            ----Alıntı Yapmayınız---
                                                                     Dinamit Kenti
Sonraki Paylaşım
Önceki Paylaşım
Önerilen Paylaşımlar

0 yorum: