24 Ağustos 2018 Cuma

Fortnite Özel Oyun Kurma

fortnite özel oyun kodu alma

Fortnite Özel Oyun Kurma

Selamlar sevgili Dinamit Kenti okuyucuları bu yazımızda Fortnite Özel Oyun Kurma hakkında konuşacağız. Buyurun içeriğimize geçelim. 

Eğer sıklıkla Fortnite yayınları izliyorsanız yayıncıların Fortnite'de Özel Oyun kurarak sadece izleyicileri ile oynadıklarını görmüşsünüzdür. Peki bunun nasıl yapıyorlar? Biz yapabilir miyiz?

Birçok yayıncı yayınlarında izleyici ve abone oyunları yaparak izleyicileri ile interaktif etkinlikler yapmakta. Bu etkinlikler sayesinde izleyicileri ile oyun zevkini paylaşıyorlar. Bunu yaparken ise sohbete uzun bir kod atıyorlar siz bu kodu lobideki özel oyun kısmına girdiğinizde sizde o yayıncının oyununa katılıyorsunuz.

Kod Nasıl Alınır? Normal oyuncular kod alabilir mi?

Evet gelelim merak edilen kısıma özel oyun kodu nasıl alınır ve biz özel oyun kodu alabilir miyiz?
Eğer oyunu çok oynamayan biri iseniz maalesef cevabımız hayır olacaktır. Kod almak belirli şartlar gerektirmektedir. Eğer bir içerik üreticisi iseniz Fortnite ile iletişime geçerek kod almanız mümkün ayrıca kimi iyi oyunculara da kod verdikleri duyulmakta. Kod almak için yeterli olduğunuzu düşünüyorsanız Fortnite Desteğine yazabilirsiniz.

Kısa fakat bilgilendirici yazımızın sonuna geldik. Fortnite merakınız var ise buraya tıklayarak fortnite ilgili ilgili diğer yazılarımızı okuyabilirsiniz.
Sonraki Paylaşım
Önceki Paylaşım
Önerilen Paylaşımlar

7 yorum:

  1. sağolasın kardeşim sürekli merak ediyordum biz alamıyormuşuz üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. eyw platen falan sürekli kuruyor bende giriyom ona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Batuhan Büyükakkan yapıyor sürekli

      Sil
  3. Yayıncılar sürekli kuruyor fakat ben yetişemiyorum ya benim net patates biraz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel internet al girersin dostum ben yakalıyorum.

      Sil
  4. Eyw canım güzel yazı blogda güzelmiş beğendim bu arada googlede 2.sin ha hll olsun
    fortnite özel oyun kurma yazınca bura çıkıyo blogspot olmasına rahmen iyisin bro
    kolay gelsin

    YanıtlaSil