4 Ağustos 2018 Cumartesi

CSGO Yeni Arayüze Geçme

csgo yeni arayüze geçme

Selamlar sevgili Dinamit Kenti okuyucuları bu yazımızda CS:GO yeni arayüze geçme (Panorama)'yı göstereceğiz.

7 Temmuz 2018'de gelen Panorama Güncellemesi Valve'nin CS:GO'da 2012'den beri en büyük güncelleme olduğu söyleniyor. Gelen güncelleme sayesinde menü ara yüzünden skor tablosuna kadar her şeyi değiştirip modern bir hale getiriyor.

Birçok kişi eski arayüzü bırakamayıp yeni arayüze geçmese de "her güncelleme daha iyi olacak" fikriyle ben yeni arayüze geçtim. Bazı insanlar Panorama'ya geçip daha sonra fps düşüşü yaşayıp eski arayüze geçse bazı insanlarda da fps artışı gözlemleniyor.

Gelelim Panorama'ya nasıl geçeceğimize:

İlk önce Steam kütüphanenize gelin. CS:GO'ya sağ tıklayıp "Özellikler" diyin.


csgo yeni arayüze geçme

Daha sonra "Başlatma Seçenekleri" 'ne tıklayın.

csgo yeni arayüze geçme

En son olarakta açılan bölüme -panorama yazıp tamama tıklıyoruz.

csgo yeni arayüze geçme

Şu an Panorama güncellemesi ile gelen her şey oyunu açtıktan sonra aktif hale gelecek.
Umarım yeni arayüzü beğenmişsinizdir.

Benim kendi görüşüm fps'imi arttırdı fakat henüz yeni arayüze alışamadım.Tabii ki eskisine geçmeyeceğim ve modern hale geldiği için yeni arayüzü çok hoş buldum.
Yazımızı okuduğunuz için teşekkürler.

Eğer okumadıysanız aşağıdaki yazılarımıza da göz atabilirsiniz.

Musically İsim Değiştirdi
Fortnite Yanan Çemberler Nerede
Fortnite Playground
Csgo Kan Silme Kodu
Sonraki Paylaşım
Önceki Paylaşım
Önerilen Paylaşımlar

2 yorum:

  1. Bende bunu kullanıyorum çok hoşuma giden modern bir arayüz oldu.

    YanıtlaSil
  2. Panorama güzel oldu da benim anlamadığım neden kod yazaarak açıyoz direk otomatik açılsın be kardeş

    YanıtlaSil